نوحه شنیدنی و زیبا 96 - دانلود نوحه و مداحی جدید

دانلود مداحی جدید از جواد مقدم، محمود کریمی، میثم مطیعی، مهدی میرداماد، حسین سیب سرخی، مهدی سلحشور و دیگر مداحان

نوحه شنیدنی و زیبا 96 - دانلود نوحه و مداحی جدید

دانلود مداحی جدید از جواد مقدم، محمود کریمی، میثم مطیعی، مهدی میرداماد، حسین سیب سرخی، مهدی سلحشور و دیگر مداحان

نوحه شنیدنی و زیبا 96 - دانلود نوحه و مداحی جدید

دانلود نوحه و مداحی

کانال آگهی های استخدامی رسمی

تبلیغ

آخرین نظرات

دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم

مداحی جواد مقدم |بارون بارون ببار از طاق آسمون (واحد)

مداحی جواد مقدم |بارون بارون ببار از طاق آسمون (واحد)

نظرات  (۷)

آقا اتماس دعا ولی این نوحه مربوط به سال 92 میشه

پاسخ:
التماس دعا
بله درسته!
سلام  خواهش میکنم متن   روضه وسط این نوحه رو  تو سایت ها بگزارید  تشکر
عالیه حرف نداره
خیلی عالی هستش.
واقعا حرف نداره ممنون از شما اقای مقدم مر30
عالیه حرف نداره
۲۳ اسفند ۹۵ ، ۰۳:۵۲ قادر مرادی
سلام آقای مقدم التماس دعا دارم 
خیلی عالیه اصلا نمیتونم به زبون بیارم که چقد حال میکنم بااین نوحه شما فقط همینو میتونم بگم که غیراز طول روز حتی شباهم که میخام بخوابم با این صدای دلنشین شماحتما باید گوشی رو بزارم بالا سرم ونوحه شما روگوش کنم تا خوابم ببره...درضمن نمیدونم چرا دانلود نمیشه با آپارات گوش میکنم... سید جواد ذاکر هم فراموش نکنید لطفا التماس دعا...از کلاک کرج قادر مرادی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی