نوحه شنیدنی و زیبا 96 - دانلود نوحه و مداحی جدید

دانلود مداحی جدید از جواد مقدم، محمود کریمی، میثم مطیعی، مهدی میرداماد، حسین سیب سرخی، مهدی سلحشور و دیگر مداحان

نوحه شنیدنی و زیبا 96 - دانلود نوحه و مداحی جدید

دانلود مداحی جدید از جواد مقدم، محمود کریمی، میثم مطیعی، مهدی میرداماد، حسین سیب سرخی، مهدی سلحشور و دیگر مداحان

نوحه شنیدنی و زیبا 96 - دانلود نوحه و مداحی جدید

دانلود نوحه و مداحی

کانال آگهی های استخدامی رسمی

تبلیغ

آخرین نظرات

دانلود مداحی حاج حمید قلیج خانی

گلچین بهترین شورهای اجرا شده مداح حمید قلیچ خانی 93

تنها حاجته دلمه کرببلا-سایه سرم علم کرببلا(شور)حاج حمید قلیچ خانی

 محل کارم هیئت ٬ شغل شریفم نوکری(شور)حاج حمید قلیچ خانی

هر چی که داریم از همین علمه(شور)حاج حمید قلیچ خانی

دستام دخیل دستاته(شور)حاج حمید قلیچ خانی

آقا منو کربلا ببر ٫ دنیا اینجور نمیمونه ( شور)حاج حمید قلیچ خانی

دل بی عرضه ٫ میون روضه نگرفتی اذن کربلای ارباب(شور)حاج حمید قلیچ خانی

این اتفاقی نیست که من ٫ یه عمره دنبال تو ام ( شور)حاج حمید قلیچ خانی

خیره میشم به عکس کربلا همیشه (واحد)حاج حمید قلیچ خانی

کربلا زاده ایمو ٫ هروله کارمونه (‌شور )حاج حمید قلیچ خانی

  بهترین امیر ٫ دلم شده به پای عشق تو اسیر(شور)حاج حمید قلیچ خانی

خداخیرش بده اون کسی‌رو که ، منو با عشق تو آشنا کرد ( شور)حاج حمید قلیچ خانی

  پرمیگیره دل من امشب تا علی ( شور)حاج حمید قلیچ خانی

هوا هوای حرم ، هوا هوای شما ( شور )حاج حمید قلیچ خانی

شه والا مقامی ، تو علیه السلامی (شور)حاج حمید قلیچ خانی

ساقیا ، پر کن می - چشم به راهی تا کی-( شور )حاج حمید قلیچ خانی

خدا بده برکت ، شورو غوغامو -( شور )حاج حمید قلیچ خانی

دیگه چقدر به دل بگم ، یک روزی نوبتت میشه (شور )حاج حمید قلیچ خانی

دل من تنگه تنگه برای تو کرببلا مولا(شور)حاج حمید قلیچ خانی
من که تا اسم حرم میاد دلم می لرزه(شور)حاج حمید قلیچ خانی
جمعه ها تنگ غروب ، آسمون چشم من بارونیه(شور)حاج حمید قلیچ خانی
من که تا اسم حرم میاد دلم می لرزه(شور)حاج حمید قلیچ خانی
دلم تنگه برای تو، برای کرببلای تو(شور)حاج حمید قلیچ خانی
توبگو بمیر تا آقا ببینی - حاضرم برات بدم شاهرگمو(شور)حاج حمید قلیچ خانی
از غم تو سینه زنم ارباب سر واسه تو میشکنم ارباب(شور)حاج حمید قلیچ خانی
واسه مجنون هیشگی لیلا نمیشه(شور)حاج حمید قلیچ خانی
بد جوری امشب مست اربابم ( شور )حاج حمید قلیچ خانی
ای همه قرارم به پای تو میبارم(شور)حاج حمید قلیچ خانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی